Miniprix.ro

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Budinca de dovleac Dukan - croaziera

Am aflat ca dovleacul poate fi consumat fara probleme in croaziera si am dat peste o reteta minunata, budinca cu dovleac a Oanei Camacho. Reteta originala o gasiti pe blogul ei, aici. Eu i-am adus mici modificari:

Un dovleac mic l-am taiat bucati si l-am fiert la aburi pana s-a patruns bine. Fireste, se poate fierbe fara probleme si in modul clasic, in apa. Bucatile de dovleac fierte le-am pus apoi intr-o oala, am adaugat peste 3 cani de lapte 0,1% grasime, 4 oua, un plic cu budinca de vanilie de la dr. Oetker, o lingurita de scortisoara, indulcitor si esenta de rom dupa gust. Am amestecat totul cu mixerul si a rezultat un lichid omogen.

Iese compozitie destul de multa, eu am pus in doua forme, una de chec si intr-o craticioara si le-am pus pe ambele la cuptor intr-o tava mai mare pe care am bagat-o in cuptorul incins in prealabil la 180 grade. Inainte sa inchid usa cuptorului turnat apa in tava ce servea de suport pentru ca budinca sa se faca la cuptor in bain-marie.

Am lasat la cuptor cam o ora, pe urma am lasat sa se raceasca in forma de silicon. Dupa ce s-a racit am rasturnat budinca pe o farfurie, arata minunat:




Nu imi explic din ce cauza s-a facut stratul alb care poate fi vazut deasupra pe budinca rasturnata dar ii da un aspect deosebit. Nu pot sa va descriu cat este de buna si aromata, e clar un must have in zilele de proteine plus legume...


Un comentariu:

Unknown spunea...

pot fi folosite produsele de la drOtker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Miniprix.ro